31.7.07

>>>Webbutik Spotlight : Barnplatsen.se

Jag blev så glad när jag hamnade på Barnplatsen.se och
det första jag såg

var en docka med brun hudfärg!

Här är de 3 dockorna i "Rubens Barn" serien som har brun hudfärg -
från vänster till höger:
"Harry" 55 cm , "Lilla Harry" 40cm och "Leopard" 36 cm

Om Rubens Barn dockorna:
-Det finns i dag ett stort behov att ha en mjuk, egen vän att krama.
-Rubens Barn fungerar som tröst men också som ett redskap för
utveckling av fantasi och känslor.
-Maskintvätt 30 grader fintvätt / torktumlare.
-CE-märkta från 0 år och passande alla åldrar (Leopard).


Barnplatsen.se
i övrigt säljer en mängd olika babyartiklar, som t ex Baby-Bag, gosdjur, kuddar, leksaker, pussel, åkpåsar, Sack-n-Seat, samt mycket mycket mer!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Dockorna är underbara! Flera av våra vänner i USA har frågat om dem också...

Anonym sa...

Oj så glad jag blir när jag läser alla varma om om Barnplatsen och våra "bruna barn". Jag skickar gärna till USA om man bara skickar ett mail (info@barnplatsen.se )före man lägger sin beställning.

Varma hälsningar

Sannie Jensen
www.barnplatsen.se